wtorek, 12 lipca 2011

Logo 'MONDO DI LUCE'

Mały projekcik logo dla firmy dystrybuującej oświetlenie w Polsce. Inspiracją miała tu być żarówka, światło oraz świat. To tak w dużym skrócie.
Pojawia się problem: jakie ma być logo? Skromne, przejrzyste, czytelne czy bogato zdobione? Tutaj dostałam zarzut, że moje są „typowo polskie” czyli przeładowane. Tak zwany przerost formy nad treścią. Zgodzę się w przypadku tej środkowej wersji z żarówką, w której jest świat i jeszcze druciki i tylko węża wpuścić… Bo to jest pierwsza rzecz, z której wynikała cała reszta. Dodam, że takie zarzuty miał do mnie inny grafik, który dawał pierwsze propozycje logo dla tej firmy. I właśnie efektem jego prac była moja odpowiedź, pozostawiam to więc bez komentarza.

Ale pozostałe są już tak proste, że bardziej się nie da – tak mi się wydaje. Są tak proste, że aż niechlujnie niedopracowane.
Pokusiłam się o dopracowanie tego logo poniżej, i właśnie to uznaję za skończone, choć żadne z nich nie doczekało się realizacji – to podkreślam.
To moje pierwsze próby zabawy z logiem, z kolorystyką logo i kształtem. Uważam za udane, ale warte dopracowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...