czwartek, 14 lutego 2013

Jak zrobić serduszko na szydełku?

Dzisiaj, z okazji Walentynek, przygotowałam mini-kursik. Bardzo szybkie i fajne serduszko szydełkowe, które można dołączyć jako zawieszkę do prezentu lub aplikację na kartkę czy opakowanie. Ja zrobiłam do prezentu (wczorajszych fuksjowych kolczyków TUTAJ), dodałam serduszko już na koniec. Jeśli choć trochę szydełkujecie, nie będzie to dla Was problemem.


Ja zrobiłam serduszko z różowego moheru, białej bawełny i sznurka lnianego.

Poniżej prezentuję schemat, który przygotowałam na szybko.

Zaczynamy od zrobienia 6-7 oczek łańcuszka, które łączymy oczkiem ścisłym i robimy kolejno:
3 oczka łańcuszka, 3 słupki z podwójnym narzutem, 3 słupki zwykłe, oczko łańcuszka, 1 słupek z podwójnym narzutem (to nasza ostra końcówka serduszka), oczko łańcuszka, 3 słupki zwykłe, 3 słupki z podwójnym narzutem, 3 oczka łańcuszka i kończymy oczkiem ścisłym.



Jeśli chcemy zrobić zawieszkę, przy robieniu pierwszego oczka zostawiamy więcej włóczki na początku i na końcu robótki. Polecam, robi się minutkę ;)






Życzę Wam miłego, pięknego dnia, pełnego miłości :)



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. Spróbuję wykonać, to będę miała na karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne serduszka:) chyba będę musiała jednak kiedyś nauczyć się szydełkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne serduszko dla mnie filmik proszę bo ja analfabeta w tym temacie jestem hehe

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne te serduszka :) Ja niestety nie umiem robić na szydełku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocze serduszka - fajny i szybki oraz zrozumiały kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poekne te serduszka, ale szydelko jest dla mnie magia.... Bo ja jakos nie potrafie opanowac tej techniki.
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze serduszka:) Może kiedyś uda mi się zrobić;) Bo na razie to szydełka nawet w łapkach nie miałam;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny poradnik ;) serduszka kochane

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super kursik ja zawsze myślałam że takie serduszka to coś skomplikowanego a tu takie proste ;) za pierwszym razem mi wyszło z Twojego kursiku ;) daj znac czy moge podać żródło czyli Ciebie i Twój blog jak bede sie u siebie chwaliła moimi serduszkami??? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...