piątek, 23 marca 2012

Kolczyki drewniane II


Dzisiaj znowu coś z innej bajki :) kolczyki drewniane decoupage część II. Moje kolczyki (wszystkie) są już dostępne w serwisie Allegro.pl http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7119498

Miałam wątpliwości co do robienia tych kolczyków, ale naprawdę efekt jest ekstra! A te wyszły jeszcze lepiej i ładniej. Niestety kończą mi się już drewienka, więc trzeba będzie trochę czekać na nowe. I wzory też muszę znaleźć nowe, bo nie chcę powielać. Póki co powielam tylko koty :) bo mam dużo osób, które je lubią. Poprzednią pulę kolczyków drewnianych, praktycznie w całości, zgarnęły mi moja babcia i ciocia :). Trochę szok, że babcia też sobie wzięła, ale to mnie właśnie cieszy!



caza polonia

2 komentarze:

  1. Najlepsze w nich to to, że nie ma szans na to że obok Ciebie usiądzie dziewczyna w takich samych kolczykach! Unikatowe. Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę strasznie mi się to podobają! Muszę Mamie pokazać Ona potrafi chodzić cały dzień po targach staroci tylko po to by znaleźć coś właśnie unikatowego! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...