niedziela, 25 marca 2012

Kolczykowa 'Nowa Fala'

I oto zapowiadane nowe wzory kolczyków, unikatowe, autorskie.  Są lekkie, w stonowanych kolorach, eleganckie. Mnie osobiście bardzo się podobają i na pewno zrobię też takie dla siebie :). Ba :) już mam takie :P. To niestety póki co na tyle, jeśli chodzi o nowości, bo biorę się intensywnie (jak by to powiedziała Pani od Ekologii - 'intenZywnie' - kto zna, ten wie ;)) za pisanie magisterki... Kolejny rozdział obiecywałam oddać na piątek, a oddam dopiero na jutro i to w dodatku marne parę stron... Więc sprawa jest prosta - piszemy! Zachęcam wszystkich, którzy są w podobnej sytuacji do pisania ;) - na pewno na dobre nam to wyjdzie. Pozdrawiam!




2 komentarze:

  1. To za robotę się brać, a nie poZty piZać!
    Twoja kreatywność zaskakuje mnie za każdym razem "(...) na pewno zrobię też takie dla siebie :). Ba :) już mam takie :P" Piękne!
    Uwielbiam takie smaczki w Twoim wykonaniu:)
    Buśka:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...