środa, 17 kwietnia 2013

Zamotkowe bransoletki

Witajcie, coś ostatnio nie mam weny do blogowania, czy to normalne? Pełno nowych rzeczy u mnie powstaje, ale nie mam warunków do zrobienia dobrych zdjęć, pogoda dopiero się robi. I jakiś blogowy kryzys mnie dopadł. Dzisiejszy post to próba przezwyciężenia złej passy...

Bransoletki - poszły do dziewczyn na 'podaj dalej'








Licytuję włóczki na Allegro, to się opłaca! Ostatnio przyszło do mnie ponad 2,5 kg włóczek, oto one:



W tej chwili przerabiam żółtą, z której powstaje bluzeczka i różowy moherek (na górnym zdjęciu w tyle), z którego powstaje sweter.



Tysiąc włóczek :) a wylicytowałam już następną porcję, mam mnóstwo rzeczy do zrealizowania, ale ważne, że będę miała z czego robić, a przy tym nie zbankrutuję... Mam chyba ze 4 robótki zaczęte i robię, robię, końca nie widać. Niektóre mam skończone, ale chcę zrobić zdjęcia w plenerze, może na weekend się uda?

Maszyna odmawia posłuszeństwa... Nie wiem co robić, szycie przestało mnie cieszyć, a rodzi same frustracje...


Dziękuję, że mimo wszystko do mnie zaglądacie :) muszę nadrobić zaległości :) 
pozdrawiam wiosenne!!!




nagłośnienie sal

14 komentarzy:

  1. o ta pierwsza do mnie przyszła piękna jest bardzo mi się podoba


    pozdrawiam

    ps też czaję sie na włóczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci kochana tego talentu zazdroszczę!
    Te bransoletki są takie swojskie i zarazem oryginalne - ale bardzo modne. Chętnie bym się w nie zaopatrzyła. Ty je robisz na szydełku czy raczej na drutach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, niesamowicie podnosisz mnie na duchu :) robię na młynku dziewiarskim - prawdziwie czarodziejska maszynka, zobacz w Google ;)

      Usuń
  3. Bransoletki są super :) Chętnie bym taką nosiła...mnie też dzisiaj dopadł kryzys. Nic mi nie wychodziło, więc daje sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne bransoletki:) Gratuluje "łupów", będzie sporo dziergania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne i piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, ładnie dobrane kolory. Powrotu weny twórczej Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki bardzo piękne i pomysłowe, czekam na pokaz wytworów włóczkowych, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bransoletki :) Głowa do góry, będzie lepiej :) Pogoda jest już piękna (u mnie dzisiaj 26 st.C w cieniu :)Ja tez mam teraz taki okres, że mi się nic nie chce, wolę z małą posiedzieć na dworze, choć w głowie są pomysły. Na wszystko przyjdzie pora :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda.. Coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bransoletki!! Ale Ty jesteś wszechstronna, naprawdę podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności:) Z tą weną to zupełnie normalne, ale mam nadzieję, że wróci i będziesz pokazywać:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Och Katarzyno! Piękne one są!
    Uwielbiam tą pierwszą najbardziej :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne bransoletki, a ile tu masz włóczki. Raj dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...