piątek, 14 września 2012

Lawendowe puszki decoupage

Ostatnio zrobiłam puszki, które planowałam już od bardzo dawna, ale nie wiedziałam w jakim wzorze je zrobić. Zauważyłam też, że na każdą rzecz przychodzi właściwy moment i od razu człowiek zabiera się za robotę, mimo że wcześniej wiele razy podchodził do tego i pozostawiał bez działania. Tak myślę, że właśnie wtedy był moment na te puszki i wykorzystanie motywu lawendy, i tej konkretnie serwetki, której mam swoją drogą całe opakowanie.Przy okazji polecam, jeśli ktoś chce mieć całe opakowanie serwetek, pójść do Kauflandu i tam za 4-5 zł można mieć całą paczkę, a wzory są naprawdę ładne i oryginalne. Taniej takich ładnych wzorów jeszcze nie spotkałam.

Co do moich puszek, to po ich zrobieniu odłożyłam je na półkę z eksponatami decoupage, jednak potem, przy robieniu porządku w pokoju, pomyślałam, że postawię je na stole i będą mi służyły za organizery i już nigdy więcej nie będę miała tysiąca rozsypanych rzeczy na stole. Dodatkowo położyłam je na fioletowej macie bambusowej i póki co świetnie się to sprawdza - jest porządek!




1 komentarz:

  1. Też ozdobiłam kiedyś puszkę. Wyszła dobrze. Twoje też są bardzo ładne. I wzór świetnie do nich pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...