środa, 26 września 2012

Na łowy, czyli second hand cz. 2

Witam dzisiaj serdecznie! Jak co tydzień, w środę, nie odpuściłam wyprzedaży w lumpeksie i się opłaciło! Kupiłam sporo tkanin, które nadają się nie tylko na poduszki. Udało mi się też wygrzebać poszewkę na poduszkę do kompletu z poszewką na kołdrę z zeszłego tygodnia! Mało tego, znalazłam też drugą część lawendowej zasłony, z której szyłam ostatnio poduszki. Wydaje mi się, że tak działają u nich te wyprzedaże, że co jakiś czas znowu wrzucają to, co się nie sprzedało i w ten sposób można odnaleźć komplet. Jupi!

Oto zdobycze:


Najbardziej podoba mi się ten kawałek materiału z drzewkami, w sam raz na małe poduszki, ale szczerze to boję się, że wyjdzie mi z tego tylko jedna poduszka, myślę jednak o tym, że przód mogę zrobić ze wzorem, a tył z innego, gładkiego materiału. Kupiłam też zasłonkę z kawowym wzorem, jeszcze nie wiem czy mi się przyda... Podoba mi się też ta tkanina z beżowo-błękitnymi listkami, to jest zasłona, ale jeszcze zobaczymy ;).


pralnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...