czwartek, 20 września 2012

Różane poduszki w angielskim stylu

Już się nie mogłam doczekać aż wrzucę te poduszki na bloga. Wczoraj już skończyłam, ale nie miałam właściwego odcienia różowej tasiemki na zamknięcie poduszki. Dzisiaj szybko poleciałam kupić tasiemki i doszyłam do poduszeczek.

Poduszki uszyłam z materiału, który pierwotnie był zasłoną, od razu wpadł mi w ręce w second handzie. Jest bardzo dobrej jakości, gruby, mocny i z pięknym wzorem. Kocham taki wzór! Lubię ten styl. W ogóle uwielbiam szyć poduszki :).

To moje trzy luksusowe podusznice :)))





























PS. W następnym odcinku lawendowa poducha ;). Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Booooooskie poduchy! Tak jak Ty uwielbiam robić coś z niczego.
    Zobacz: http://euphoriahandmade.blogspot.com/2012/11/dawno-uszyte-ale-pokazuje.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...