wtorek, 29 stycznia 2013

Mini tomik wierszy

Dzisiaj z zupełnie innej beczki, coś, co zrobiłam specjalnie na wymiankę herbaciano-kawową na blogu Szycie Isabel. Moją parą była Tynka z bloga Przez krótką chwilę...

W wymiance miało się znaleźć coś do czytania. Symptomatyczne jest to, że nie mam książek tutaj u siebie, a na gazetę nie miałam zbytnio pomysłu, a widziałam na blogu Tynki wiersze, to pomyślałam o wierszach. Nie miałam natomiast czasu poszperać po antykwariatach, żeby znaleźć jakieś stylowe wydanie. Postawiłam na swój wybór i wykonanie.

Wybrałam wiersze Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, bo uwielbiam jej poezję za kobiecość, do tego dobrałam klasykę klasyki Miłosza i Szymborskiej. Do tego dodałam moje rysunki w wersji czarno-białej. Lilię złotogłów, mieczyka błotnego i mak polny już widzieliście w mojej zakładce, natomiast pozostałe rysunki to seria bylin wczesnowiosennych, też w wersji czarno-białej, a pierwotnie wykonane piórkiem i akwarelą.

Wszystko na papierze z fakturą, z czerwonym filcem na okładce.

W zakładce RYSUNKI ROŚLIN są już dodane nowe rysunki z siedlisk i seria bylin wczesnowiosennych. Na razie dosyć kiepskie zdjęcia, ale będą skany. Muszę jakoś tam pogrupować te rysunki, bo sama z tym nie dojdę do ładu i już nie wiem, które jakie siedliska ;)


format A5










Pozdrawiam ciepło i dziękuję, że jesteście :***

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny tomik wierszy i rysunki :) Ja też lubię wiersze Pawlikowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Przepiękne rysunki i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) i ja MP-J LUBIĘ...a Twoje ryciny są po prostu obłędne!! :) w sensie, że FANTASTYCZNE!!! :)i to wszystko już na mojej półeczce z tomikami wierszy :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje rysunki :)
    No i zmiana kolorów bloga. Uroczo :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a wiesz, biel - najprostsze rozwiązania są najlepsze, a ten fiolet zawsze wydawał mi się tandetny... ;)
      buziaki :***

      Usuń
  5. Zdolna kobietka z Ciebie!Na dobrej poezji się znasz i na rysowaniu!Cudny pomysł i wykonanie.Szczerze zazdroszczę obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  6. orany... przepiękny!!! prezent cudowny zrobiłaś:)rysunki świetne

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł! A wykonanie po prostu boskie:) Sama wykonałaś, rysunki tez Twoje, szkoda, że jeszcze wierszy nie piszesz;D Zazdroszczę bardzo obdarowanej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehem :) dzięki, z tymi wierszami to bym się nie ośmieliła :) jako studentka filologii polskiej nie mogłam nie tworzyć, ale na szczęście to zamierzchła przeszłość, która nie ujrzy światła dziennego ;))

      Usuń
    2. Czemu nie ujrzy? Ja bym tam chętnie poczytała;)

      Usuń
    3. Nie, są rzeczy, które się nie nadają i to nie jest z mojej strony żadna kokieteria, po prostu tego nie potrafię i tyle, a nie chcę uprawiać grafomanii :) za to u Ciebie bym coś poczytała ;)

      Usuń
  8. Jestem pod dużym wrażeniem. Taki prezent to po prostu marzenie. Bardzo spodobał mi się Twój pomysł. Wykonanie wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita, czy jest coś czego nie potrafisz?;) Taki tomik sama bym chciała chociaż nie jestem zbyt liryczna, taki jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) Ale się napracowałaś :) Lubię u Ciebie to, że we wszystko co robisz wkładasz całe swoje serce :) Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. a propos wymianki- mam nadzieję, że otrzymałaś paczuszkę ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam, jednak z dużym opóźnieniem z winy listonosza! Nie zostawił mi awizo (ale przecież mu tego nie udowodnię) i dostałam dopiero ostatnio powtórne zawiadomienie! A widziałam na pieczątce, że wysłałaś jakoś koło 10 stycznia. Dziękuję Ci, bardzo ucieszyła mnie zawartość, chciałam się pochwalić zgodnie z umową po 1 lutego :))))

      Usuń
  12. Dech w piersiach mi zaparło - takie to piękne...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rysunki, talent w łapkach masz niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku! Jakie to piękne! Genialny pomysł - fenomenalne wykonanie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalny pomysł. A jakie wykonanie. Perfekcja w każdym calu. A poza tym dzięki za miłe słowa :-) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...