piątek, 26 października 2012

Candy, Candy!

Witajcie! Ogłaszam na moim blogu pierwsze Candy! Jestem podekscytowana tak samo jak zestresowana :).



Codziennie z Waszej strony spotyka mnie masa życzliwości i pozytywnej energii, zbliżają się moje imieniny, a ja lubię przede wszystkim dawać prezenty, dostałam kolejne wyróżnienie, dlatego organizuję Candy, którego nagrodą będzie specjalna niespodzianka własnej roboty i pakiet przydasiowy :).


Zasady Candy:

- zgłoszenie następuje przez zostawienie komentarza pod tym postem, osoby nie mające bloga zostawiają maila do siebie;
- wiadomość o moim Candy wraz z wybranym banerkiem, podlinkowanym do mojego Candy, umieszczacie w poście i na pasku bocznym;
- będzie mi miło jeśli dołączycie do moich obserwatorów, nie jest to konieczne, ale daje podwójny los :);
- wyłonienie zwycięzcy nastąpi przez losowanie - wystarczy zgłosić chęć;
- dodatkowo, tak sobie pomyślałam, możecie wpisać w komentarzu, co chcielibyście dostać, jeśli jest jakaś konkretna rzecz, jeśli nie, to będzie to niespodzianka :);
- Candy potrwa do 25.11. do północy, czyli do dnia moich imienin, zwycięzcę wylosuję następnego dnia i poproszę o kontakt mailowy :);
- jeśli zgłosi się duża liczba osób, która mnie przerazi, a jednocześnie zadowoli, przewiduję nagrodę dodatkową :).

Inne wersje banerka, wybierzcie, który chcecie, bo ja nie umi, no nie umi :)






To tyle na temat Candy :)

Ja, Wasza,



57 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w zabawie:) Jeśli miałabym wybierać nagrodę to chętnie poprosiłabym woreczek podobny do tych z lawendą:) Banerek na http://decoupagejabloniee.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola Cath, me gusta mucho:) I jestem pierwsza :) Nie wiem czy mogę po takim potrójnym szczęściu które mnie spotkało ;)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się zgłaszam, bo robisz takie cudne rzeczy:) Jeżeli miałabym wybierać co bym ewentualnie chciała dostać to herbaciarkę taką jak ta w czajniczki lub jakąś z Twoich poduszek bo są przepiękne. Ale jeżeli nie byłoby to możliwe, to wszystko co robisz jest fantastyczne także może być niespodzianka:D Pewnie będzie dużo chętnych także tak sobie tylko marzę...

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się zgłaszam - jakby i się poszczęściło to reflektuje na herbaciarkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Cath, ja również się zgłaszam :) Gratuluję wyróżnienia. Imieninowe Candy...hmmm...miło by było zostać wylosowanym - taki prezent imieninowy dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się zgłaszam :) Też się stresuje jak u siebie coś organizuje - normalka :) Pozdrawiam cieplutko i wklejam do siebie banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakze mogłabym się do Ciebie nie zgłosić :) Oczywiście obserwuję + banner w pasku bocznym, ale co ja bym chciała... Coś praktycznego dekupażowego, szkatułka np., albo jakies zarąbiste korale... :) Wszystko spod Twoich łapek jest przecież cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja oczywiście nie przepuszczę takiej okazji i zapisuję się na Candy :D i bardzo chętnie przyjmę każdą rzecz, bo wszystkie są piękne :) banerek i post już umieszczone :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chetnie biorę udział:) gdyby się poszczęściło to niech to będzie niespodzianka:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje sie w ciemno! Zdaje sie na los szczescia! I mam nadzieje, ze to szczescie mnie nie ominie!! ;) Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja tez zgłaszam się i grzecznie staje w kolejce. Takie piękne rzeczy robisz, więc nie ma co czekać może szczęście do mnie się uśmiechnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja w razie cudu to chciałabym abyś zaprojektowała mi logo ;) Gratuluję Ci pasji:) Chętnie jeszcze zajrzę i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomieszane-poplątane - to byłaby dla mnie przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za zaproszenie i ja z chęcią się zapisuję :)
    obserwuję od jakiegoś czasu, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy" oraz w poście tym: http://oliwkowepasje.blogspot.com/2012/10/candy.html
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością staję w kolejce :)
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com
    Obserwuję jako Dbająca :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję w kolejce:) Najbardziej bym chciała dostać wisior lub kolczyki albo poduszkę. Powaliły mnie Twoje kreacje na wyzwanie biżuteryjne.

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się i ja:) minajuveler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej jak to możliwe, że ja się jeszcze nie zapisałam na Twoje candy? :) No to z wielką chęcią zapisuję się na... herbaciarkę :) Banerek na pasku bocznym - jest, w poście tym (http://weasels-world.blogspot.com/2012/10/pierwszy-raz-razy-dwa.html) - jest :) Oby los się do mnie uśmiechnął :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Cath, robisz tyle różności, że z największą przyjemnością zapisuję się na Twoje candy. Wybieram niespodziankę ^^)
    Ciepło pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj :-)
    Co dasz (jeśli wygram) to będzie :-) Wszystkie Twoje prace są cudne i bardzo pomysłowe. Wspaniałe poduszki szyjesz, szczególnie te angielskie, decoupage też Ci ślicznie wychodzi a pomysł z udekorowaniem Ikeowskiego abażuru dosłownie genialny.
    Twój banerek na pasku i w poście:
    http://euphoriahandmade.blogspot.com/2012/10/87-u-p-c6-1-kartka-na-urodziny-i.html

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudności... skoro tak to i ja grzecznie do kolejeczki...
    w razie cudu - wybieram niespodziankę :) jot_pe
    joolaa.p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja nieśmiało ustawię się do kolejki.. eh he może się uda ;)

    Pozdrawiam

    Ivo

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dłuuuuga kolejka. Ale mam nadzieję że tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie. A co chcę otrzymać? Niespodziankę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog jest śliczny więc z chęcią się przyłączam do zabawy :)
    Z okazji imieninek życzę wszystkiego co najsłodsze z życia :)
    Przy okazji zapraszam po candy do siebie: decustyle.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział w candy ponieważ widzę tu prześliczne prace. Z miłą chęcią przygarnęłabym jedną z broszek:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielką chęcią zapiszę się na candy. Lubię niespodzianki:)
    sosnowygaik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się również. Podobają mi się takie pudełka we wzory kwiatowe, np. magnolia czy lawenda. Piękne masz te wytworki.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się a niespodzianka, to moje drugie imię;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Staję skromnie do kolejki z nadzieją, że los się do mnie uśmiechnie i przyniesie niespodziankę:) Zapraszam na moje candy: nitkiariadny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. No to i ja będę czekała z niecierpliwością. Gdzie jak gdzie, ale u Ciebie to mi się wszystko podoba :) Upiecz mi chałkę proszę ;) Tak się do mnie uśmiecha, że nie mogę się oprzeć ... a ja lewa jestem w pieczeniu drożdżowego ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja bym chciała coś u Ciebie wygrać, bo siedzę i wzdycham, i się inspiruje, i wchłaniam te piękności, które robisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się zapisuję. Ale cudeńka tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  34. ustawiam sie w kolejce, a niespodzianki sa najlepsze:-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, obserwuję, a banerek u mnie
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/
    Bardzo lubię niespodzianki;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam niespodzianki, a z całego bloga chyba najbardziej podoba mi się chustecznik :)

    Dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się zgłaszam do kolejeczki. Jakiś specjalnych wymagań nie mam... bo wszystko co tworzysz bardzo mi się podoba :)
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. zglaszam sie:
    Magdalena x
    threw.me@gmail.com
    notka: http://mescosmtiques.blogspot.com/2012/11/rozdania.html
    banerek w tym samym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za zaproszenie :) Oczywiście zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście ja też się zapiszę :) I poproszę niespodziankę w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. witam:) niespodzianki uwielbiam dlatego zapisuję się na cukieraska:) wszystkie Twoje prace są cudne hihi... chyba najbardziej posmakowałyby mnie te roladki czekoladowe z wiśniami;) żarcik taki:):) ale sama nie potrafię decoupag'u i wszystkie takie prace mnie zachwycają:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością staje w kolejce. Uwielbiam niespodzianki:) Trzymam mocno kciuki :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tworzysz cudne prace więc ja postawię na niespodziankę :). Jedynie może powiem, że lubię brązowy :).


    Informacja na pasku bocznym i w poście http://raeszka.blogspot.com/2012/11/tusal-soiczkowy-i-candy.html

    Obserwatorem też jestem.

    OdpowiedzUsuń
  44. Niespodziankę, koniecznie, uwielbiam niespodzianki. Banerek na uolinki.blogspot.com
    Obserwuję też jako ja

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, ja także się zapisuję!:)

    Jestem tu: http://uolenki.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkatułka lub chustecznik byłby naszym marzeniem.

    ilonkak@wp.pl

    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Also I would like sign up for these super candy.
    I'm a new reader.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się zapisuję w kolejeczce! A nie pogardziłabym czyms lawendowym - czymkolwiek ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. kto jak kto, ale my lubimy niespodzianki :D
    Dołaczamy do zabawy!
    Pozdrawiamy imieninowo

    OdpowiedzUsuń
  50. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    uwielbiam niespodzianki :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    Informację o konkursie zamieściłam na swoim pasku bocznym: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Obserwuję jako: puszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dołączam się do zabawy :)
    Bardzo podobają mi się Twoje herbaciarki :)

    Baner na blogu www.bambusowy-raj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zdazylam :-) i staje w kolejeczce :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. i spoznione najlepsze zyczenia imieninowe.. :-/ cos mi sie potentegowaly daty.. myslalam ze to dzis :-/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...