środa, 13 lutego 2013

Fuksja to czy róża walentynkowa?

Witajcie! Strasznie się ucieszyłam na stworzenie tego kompletu! Dawno nie robiłam sutaszu, a chciałam zrobić taki komplet w różu i fuksji, taki ostro różowy :)) w moim sklepiku znalazłam niestety jedynie takie oto koraliki jak widzicie, ale nie są ostatecznie takie złe, ale piękne by były jakieś szlachetne kaboszony :) do tego jest broszka, może nie stanowi to kompletu a zestaw :). To jest zestaw na Walentynki dla dziewczyny mojego brata, która szalenie lubi kolor fuksji, i sobie zażyczył kolczyki i broszkę właśnie.

W broszce jest osadzony kwadracik mozaiki szklanej z brokatem, bardzo połyskujący :) dałam srebrne bigle zamknięte, żeby było od a do zet :) i zrobiłam pudełeczko z ostatniego papieru różanego z Galerii RAE, w środku jest podwyższająca półeczka z filcem do zaczepienia biżu, jest też bilecik. Całość wygląda tak, że jestem z tego kompletu naprawdę dumna i kojarzy mi się ostatecznie bardziej z różami niż z fuksją :)

Będzie dużo zdjęć ;)

Kolczyki:




Broszka:





Pudełeczko:







Pozdrawiam ciepło i walentynkowo ;)





adwokat wrocław

17 komentarzy:

  1. przesliczne! zwłaszcza broszka mi się podoba:) i jak pięknie zapakowane! cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu piękne i oczu nie mogę oderwać:D Zazdroszczę Twojej przyszłej bratowej;) Pudełeczko cudo:) Mi jednak bardziej z fuksją się kojarzy. Powiem jeszcze raz - przepiękne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, w różanym pudełeczku prezentuje się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw:) Kiedyś nie lubiłam różu, ale teraz już się do niego przekonałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Posiadasz naprawdę niezliczoną ilość talentów ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł na broszkę - bardzo ładnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu napisać by się nie powtarzać, dla mnie bomba i jestem pod ogromnym wrażeniem tak pieczołowitej oprawy, samo opakowane jest miłym prezentem a gdzie jeszcze tak dopieszczone biżutki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiałam już na FB ale i tutaj chętnie jeszcze raz zaglądnęłam aby podziwiać....E:)

    OdpowiedzUsuń
  9. choć nie przepadam za różem komplet piękny :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zestaw :) Szczególnie spodobała mi się broszka - jest taka inna i niesamowicie przyciąga uwagę ;) Komplecik na pewno się spodoba - jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancki komplet :) Ładnie zrobiony i opakowany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wszystko piękne, dopracowane. Radość patrzeć a co dopiero nosić, bajkowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny komplet i opakowanie:) i bardzo mi się podoba ten kwadrat w broszce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw! :) Idealny na Walentynki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny komplet, do tego tak pięknie zapakowany!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...