poniedziałek, 18 lutego 2013

Sposób na prostą tunikę

Witajcie w poniedziałek! Mam kilka przemyśleń dotyczących cyklicznego publikowania - mam z tym trudności, moja niepoukładana dusza nie znosi porządku, niestety... Trudno mi jest publikować co tydzień w ten sam dzień pewien cykl... Ten, który założyłam na niedzielę - postaram się podtrzymać i podejmuję to wyzwanie, ale więcej (choć chciałabym i mam pewne pomysły) nie będę wymyślać, jak mnie najdzie to opublikuję, jak nie to nie ;) nie będę za nadto tresować swojej duszy, wybaczcie.

Ostatnio szyłam dla serwisu jakuszyc.pl tunikę, tam też możecie zobaczyć mój tutorial. U siebie prezentuję jedynie jak ona wygląda i schemacik wykroju jaki do niej zrobiłam. 

wykrój tuniki


Jest bardzo prosta, na początku miała być na ramiączkach, ale wyszła z nietoperzo-rękawami :) jest ze zwiewnej, cieniutkiej bawełny, w kolorze ciemnej zieleni, zdjęcie trochę kłamie kolor, ale tak to wyszło. Na rękawach są po 3 guziczki, które służą ozdobie, ale nie tylko - pod spodem są patki, które można przypiąć do guziczków. 

tunika wykrój

 Jest prosta, ale funkcjonalna - można nosić luźno, z paskiem, włożoną do spodni/spódnicy. Polecam dla początkujących.

Jestem szczęśliwa, że potrafię zrobić lamówkę :)  
łatwa tunika


Trzymajcie się ciepło :)




manekiny sklepowe

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna :) Muszę zobaczyć tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła Ci ślicznie:) Tutek fajnie napisany. A ja ubolewam nad tym, że nie posiadam maszyny do szycia:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo fajnie, myślę że dałabym radę uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna tunika i wygląda na prostą do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa rzecz - taka w sam raz na moją figurę...
    Wyszło prosto i elegancko.

    P.S. Zastanawiam się - ile człowiek może mieć talentów - bo Ty zostałaś nimi hojnie obdarzona!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...