środa, 20 lutego 2013

Trzewiczki

Witajcie :)

Dzisiaj nowe trzewiczki dziecięce. Trochę zmodyfikowałam wzór, bo w poprzednich cholewka jest połączona, tutaj jest język i osobno cholewka, do tego są wiązane na sznurówkę. Wyglądają słodko, są malutkie - 10 cm długości :)

Włóczka żółta melanż 100% bawełny. Bardzo milutkie :)





Zrobiłam też drugie buciki niebieskie, taki sam wzór jak w schemacie i są takie, jakie powinny być - długość 10 cm, w tamtych dodałam jakieś oczka i wyszły rozmiar większe.

Na tym zdjęciu możecie porównać - jeden mały, drugi większy.





Pozdrawiam ciepło :)




Jazzówki

18 komentarzy:

  1. Słodkie:) Teraz już zdecydowanie musisz zdradzić czy to dla kogoś konkretnego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę tak, na pewno nie dla mnie :) jedne pójdą do malucha kuzynki, a reszta może w świat :)

      Usuń
  2. Świetne są:)Najbardziej mi się podobają te pierwsze a to przez super kolory!

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie:) Jak będę przy nadziei to spróbuję takie wykonać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, moim owieczkom bardzo by się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się proszą o małe stópki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednym słowem robisz za szewczyka Dratewkę...a tak na poważnie to takie cacuszka te buciki ,że można by na nie patrzeć i patrzeć bez końca.E:)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze, szczególnie te niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te buciki :) Chyba też muszę zrobić zapas takich bucików dla znajomych dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...