piątek, 15 lutego 2013

Smerfne bucie

Witajcie, coś mnie ostatnio naszło i zrobiłam buciki na szydełku. Może dlatego, że znalazłam bardzo fajny opis. Opis jest o TUTAJ i został napisany bardzo przejrzyście. Też zdjęcie bucików mnie zachęciło, osobiście muszę mieć zdjęcie inaczej nie wiem co robię ;). Lubię takie opisy, gdzie jest napisane słowami po kolei, ciągiem co trzeba zrobić, jadę wtedy z szydełkiem i się nie zastanawiam.

W tych bucikach zrobiłam chyba kilka więcej słupków gdzieś po drodze i wyszły mi o rozmiar większe :). Buciki zrobione z włóczki moherowej, sznurówka z bawełnianej.









Buziaki Wam zasyłam :*




kalosze

15 komentarzy:

  1. przesliczne! świetny prezent dla małego dzidziusia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie i słodkie:) Tylko dla kogo to?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne maluszki, rozpływam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę smerfne i słodkie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodziutkie buciczki :) Może to znak, że pora aby czyjeś małe stópki nosiły je na sobie? :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle mnie zaskakujesz ...pozytywnie oczywiście...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki, aż się proszą na maleńkie stópeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne buciki ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie charmeusee.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość, że w moim ulubionym kolorze to jeszcze ciachałabym takie bamboszki dla siebie ;)
    Cudny i słodki ten wytwór!!! Kiedy ja się nauczę tak dziergać???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...