środa, 6 lutego 2013

Pleasure time

Witajcie :) znowu mi się zniknęło na kilka dni, co bardziej wtajemniczeni na pewno się domyślą, co takiego mnie zajmowało ;). Mogę uroczyście ogłosić, że już jest po i misja została zakończona sukcesem :) i to dużym. Było bardzo sympatycznie.

W trakcie przygotowań nie próżnowałam, taką już mam przypadłość, że nie potrafię robić jednej rzeczy, nawet uczyć się, bo w trakcie nauki naszło mnie, żeby nauczyć się robić bransoletki szydełkowo-koralikowe. Wciągnęło mnie. Na razie zrobiłam takie dwie proste, z koralików, które miałam. Ale planuję więcej, obczaiłam taki sklep na Necie, gdzie są takie kolory, o jakich mi się nawet nie śniło. Słowem - raj dla koraliczkomanów :D, chwilowo zaliczam się do tego grona.




 Pożegnanie zimy, byle do wiosny :)






Soczysta truskawka, byle do lata :)





Pozdrawiam Was serdecznie :)




adwokat poznań

32 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki :) Ta z truskawką jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję! Czyli Pani Inżynier, tak?:D A bransoletki szalenie mi się podobają:) Co weźmiesz do ręki to wychodzi jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Kochana :) Pożegnanie zimy - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! A bransoletki bajeczne! Jestem ciekawa o jakich kolorach Ci się nawet nawet nie śniło :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki. Kolory bardzo fajnie grają z zawieszkami. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze odczytuję, to dyplom w kieszeni - gratuluję. Patrzę na bransoletki i myślę,że mnie by też wciągneło. Bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! Zazdroszczę, że masz to już za sobą :)Piękne wiosenno - letnie bransoletki. I takie równiutkie :) Trudno się je robi ? Bo bardzo mi się podobają i jakoś nie mogę się zebrać żeby do nich podejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) cieszę się niezmiernie, to był duży stres. Całkiem fajnie robi się te bransoletki, szybko można to opanować i potem idzie sprawnie i przyjemnie :) naprawdę warto, najlepsze jest, że to samo tak równo wychodzi :) w googlach można znaleźć kursy na te bransoletki.

      Usuń
  8. Śliczne bransoletki. Szczególnie ta truskawkowa przypadła mi do gustu. Też jestem uzależniona od kupowania koralików:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wyszły! Witaj w gronie koralikomaniaczek, niestety muszę rozwiać Twoje złudzenia, to nie jest chwilowe, jak się zacznie przestać nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kolorki tych bransoletek ...zrobiło się kolorowo i milutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te bransoletki ;) ta druga szczególnie taka wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje!!! A bransoletki - śliczności po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zdolniacha z Ciebie ...pięęękne E:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta niebiesko-biała jest w takich moich kolorach... ale za to ta czerwono zielona... taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie genialne wytwory!!!! Sama nie wiem, która bransoletka piękniejsza! I dodatkowo tak idealnie dobrane zawieszki... Mega zdolna Paniusia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bransoletki :) Może kiedys tez spróbuje to naprawde extra to wygląda :) Twórcza jesteś na maxa :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :-) branso śliczne mnie oczywiście niebieskie przypadło do gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje! a bransoletki prześliczne,zwłaszcza z aniołkiem:) i tak szybko sie tego nauczyłaś? - czytałam,ze to nie jest łatwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! W przerwach nauki próbowałam, zaczynałam i prułam, po kilku razach w końcu wyszło :) jak się załapie to już leci ;)

      Usuń
  19. Jaka Ty jesteś niesamowita, wszystko potrafisz zrobić.
    Gratuluję z całego serca :*

    OdpowiedzUsuń
  20. wiadomo, że nic tak nie wpływa na kreatywność, jak konieczność nauki;) gratuluję tytułu:) a bransoletki śliczne, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! :) Piękne Ci wyszły te bransoletki, to dla mnie czarna magia z tym szydełkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Bransoletki piękne, ja również próbowałam nauczyć się takie robić ale jakoś cierpliwości mi zbrakło :-/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkie gratulacje:) Bransoletki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...