piątek, 1 lutego 2013

Wymianka herbaciano-kawowa, finał

Wspominałam już na blogu o wymiance, w której wzięłam udział na blogu Szycie Isabell.

Prezent dla mnie przygotowała MintElegance i oto co od niej dostałam:







Dziękuję serdecznie Angelice za skompletowanie dla mnie tej paczki :) lubię czytać Norę Roberts, zwłaszcza po sesji :). Herbatki z Vitax'u były naprawdę dobre :)

Czyniąc za dość formalnościom, pokażę mój prezent dla Tynki, część już pokazywałam, mianowicie tomik poezji (klik), a to pozostałe rzeczy:



 


 


Dziękuję za wymiankę i życzę Wam miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. i ja ponownie dziękuję :)
    dziś czarne trójkąty w uszach dyndają :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności i smaczności dostałaś:)Twój wymiankowy prezencik super, aż szkoda że ja na Ciebie nie trafiłam;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)))
    kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty :) Ale jak patrzę na te słodkości i herbatki...mmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty ;) wymianka widać udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wymiany, musiała być udana! Tydzień mnie u Ciebie nie było, a na blogu jakie zmiany! Nowy baner, i te metki przy kolczykach bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty się słodko bawisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenciki :) Ten obrazek na górze jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne prezenty:)Bardzo sympatyczna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach... jaka szkoda, że nie wiedziałam o tej cudnej wymiance wcześniej. Uwielbiam herbatę, a tegoroczna sesja nauczyła mnie pic kawę (i to bez cukru ani mleka!) Jak już pisałam - szczęściara z tej Tynki, że dostał jej się taki piękny tomik poezji, a i prezenty dla Ciebie zachęcająco się prezentują ;)
    Powodzenia na obronie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez mleka i cukru? to dopiero diabeł :)) ale niech sobie przypomnę sesję letnią na pierwszym roku - bezsenne noce z fusiastą kawą Thibo żółtą - z braku kasy - smak ziemi dosłownie :)

      Dziękuję i też pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Dziękuję za udział w mojej wymiance.
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję udanych wzajemnych prezentów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...