wtorek, 26 lutego 2013

Ujawniam pewne nurtujące fakty, prezentuję dzieło życia i narzekam na pogodę i natłok obowiązków, ale z drugiej strony wiem, że nie mam tak najgorzej

...to by było tyle tytułem wstępu.

Fakty...
Dziergam na szydełku, dziergam, a teraz będę jeszcze więcej dziergać, bo będę miała dzidzię :)))) a dokładniej, to mój brat :) - żeby nie było - nie wiedziałam o tym, gdy robiłam te wszystkie buciki! Szok, nie? Ale miałam wyczucie. Możecie się spodziewać, że ten rok spłynie pod znakiem tworzenia wszystkiego, co dziecięce :).

Narzekania...
Czuję się kiepsko... Nie pamiętam, kiedy ostatnio widziałam słońce, prawie codziennie boli mnie głowa i jestem senna, mam stanowczo za dużo zajęć w szkole, mam to w nosie, ale chodzę. Wiem, że inni mają gorzej, ale gdybym chociaż miała lepsze samopoczucie! Wiosny, wiosny dajcie! Albo chociaż słońca...

Dzieło życia...
Dzisiaj zaprezentuję komódkę, którą skończyłam wczoraj. Była to duża sprawa, bo ma gabaryt spory, więcej niż 30x30x30. Drewniana. Dla koleżanki z pracy mojego Ukochanego. Komódka w ogóle była robiona przez tatę-stolarza tej koleżanki - świetna robota, naprawdę. Więc bałam się zepsuć. Miała być biała z różem i z orchideą.

Zrobiłam ażurowe zdobienia z dziurkacza na szufladkach i na wieczku. Szufladki w środku też są malowane i lakierowane, dodatkowo każda podklejona różowym filcem.

Wieczko metodą serwetkowo-żelazkową, ale cały wzór jest przeze mnie przemalowany, aby go uwypuklić i uczynić bardziej malarskim, i pobudzić kolory. Napisy transferem z drukarki laserowej.

To w dużym skrócie, bo jestem zmęczona. Ale udało mi się zwiedzić dzisiaj trochę Waszych blogów i inne rzeczy. Możecie sobie powiększyć zdjęcia.

















Buziaki dla Was, a ja idę dziergać :)




optyk poznań

33 komentarze:

  1. Nie jesteś sama w tym kiepskim samopoczuciu...Ja natomiast ciągle siedzę w pracy i czasu mi brak na wszystko a jak nie czasu to sił. Mi też wiosna jest potrzebna...i na dworzu i w życiu.
    Dzieciaczek będzie miał szczęście mogąc nosić Twoje robótki :)
    A komoda pierwsza klasa. Zazdroszczę. Ale pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to cudo. Ale jesteś zdolna, wszystko tak pięknie, starannie wykończone. Gratuluję, piękny przedmiot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komódka jest fantastyczna. Ma piękne uchwyty a motyw storczyka bardzo przypadł mi do gustu. Właśnie takiego sobie hoduję od kilku lat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty takie rzeczy robisz na zmęczeniu to ja nie wiem co na full powerze! Miłego dziergania dla dzidziusia, mnie takie robótki wciągają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mi się buzia ucieszyła, bo myślałam, że dzidzia będzie Twoja, a tu zonk :)
    Komódka jest rewelacyjna! Pięknie Ci wyszła. Jestem pod wrażeniem, że przemalowałaś ten wzór i fajny pomysł z tym szablonem z dziurkacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak było, to bym się tak nie chwaliła, gdyż swoich nie planuję ;) ale brata cieszy mnie jak nic na świecie!
      Dziękuję serdecznie :*

      Usuń
  6. Toż to cudo po prostu. Wspaniała praca. Najszczersze gratulacje. A za Dzidzię mocno trzymamy kciuki :-) Pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe...też w pierwszej chwili myślałam, że to będzie Twoja dzidzia :D Gratulacje dla brata ;)
    Komódka jest przepiękna, wspaniała, cudna...po prostu rewelacyjna!!! Napatrzeć się nie mogę.
    A jeżeli chodzi o samopoczucie, to mam podobnie. Mam już dość i wciąż jestem zmęczona, na nic nie mam czasu, a to dopiero początek...czekam na słońce i ciepełko.
    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. komoda przepiękna :))))
    a wiosna już tuż tuż może jakoś dotrwamy :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale się nie dziwię ,że masz dość ...zrobienie takiego dzieła życia to przedsięwzięcie wyczerpujące ale efekt powalający na kolana - wspaniałe
    Teraz już rozumiem skąd ten pomysł szycia szlafroczka ...hi hi ciociu ...jesli potrzebujesz jakiejś porady w dziedzinie odzieży dziecięcej bądż wykrojów wiesz gdzie mnie szukać ...a ja w tym temacie czuję się jak ryba w wodzie..
    Gratulacje ...w końcu ciocią nie zostaje się codziennie...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dech mi zaparło jak zobaczyłam komódkę. Jest przepiękna! A słoneczko będzie już za niedługo to humor Ci się poprawi:) Widać jakiś szósty zmysł kazał Ci te buciki robić;D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna jest ta komoda:) a Dzidzia będzie niewątpliwie najpiękniej ubranym dzieckiem w okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. och jaka śliczna ;)
    Te wzorki z dziurkacza są takie delikatne a przy tym mają w sobie masę uroku ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosny oj tak wiosny nam trzeba!!!! Komódka przepiękna i te wszystkie detale tak perfekcyjnie wykonane! Cudo:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca, miło pooglądać, jeszcze milej będzie obdarowanej osobie ją posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ahh ta komoda jest prześliczna!! boski wzór i te szlaczki różowe jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jest ta komoda! Storczyki na niej po prostu zapierają dech w piersiach! CUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała!!!i jak pięknie wykończona wewnątrz!pracy sporo ale efekt wart poświecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, wstrzeliłaś się z bucikami!!:)

    Przepiękna jest ta komódka. Chciałabym taką mieć! CUDOWNA:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez chwile myślałam, że to Ty będziesz mieć dzidziusia... :P A co do przemęczenia to też coś takiego czuje... na uczelni nie pozwalają człowiekowi pisać w spokoju pracy magisterskiej tylko dorzucają w ostatnim semestrze jakieś zaliczenia, zadania pisemne... no masakra... ostatnio jak zasnęłam w pociągu to się obudziłam jak już wszyscy z niego wyszli na stacji końcowej (dobrze, że to akurat ta na której i ja wysiadam) :P
    A co do komódki to bardzo mnie urzekła - te kolory, ten kwiat, to wszystko razem - piękny, romantyczny klimat! Mam nadzieję jednak, że to nie będzie "dzieło życia", że powstaną jeszcze większe i jeszcze wspanialsze - bo masz do tego talent kobieto ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak WIOSNY DAJCIE !!! Piękna komódka, piękny motyw i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu klasa! świetnie ta komódka Ci wyszła ;) wow

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna szafka, jestem zachwycona! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, ciocia teraz się pewnie będzie rozwijała na wielu polach!
    A komódka niesamowita, bo widać ogrom pracy i Twojej, i pana stolarza...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna! Genialna! Zazdraszczam ;)
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna komódka. Wysiłek się opłacił :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka cudna!Zdolniacha jestes ze hej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiekna komodka!!! :-) I gratuluje przyszlej cioci :-) Nie zapomnij pochwalic sie nam wszystkimi dzidziusiowymi cudownosciami, ktore udziergasz ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...