środa, 7 listopada 2012

Dzień z piesą

Dzisiaj bardzo miły dzień, bardzo bardzo! Dlatego, że dzisiaj miałam wolne zaopiekowałam się piesem mojej koleżanki, a przyniosła mi ona rano nie tylko piesa :). Ale także pięknego kwiata... Zupełnie się tego nie spodziewałam, strasznie się cieszę! Od razu rozpoznałam ten okaz jako Dendrobium nobile 'White', w pięknej fuksjowej osłonce :). Piesa nadal ze mną siedzi i razem czekamy na powrót Madzi, żeby razem robić biżu :). Akurat sobie zasnął, to mam chwilkę dla siebie.

Oto kwiaty i Bruno-piesa rasy shih-tzu :)

Jeszcze nie rozpakowany...

Już rozpakowany :)

Uśmiecham się!

Nie chcesz się ze mną bawić, to uduszę jeża!

No piękny jest!

Wasz mały dziczek,


psycholog poznań

10 komentarzy:

  1. Sama uwielbiam psiaki i mam takiego jednego łobuza. Musiałaś mieć widzę bardzo ciekawy i wesoły dzionek :) A kwiatek piękny! Moja mama niedawno też taki dostała, ale już mu wszystkie kwiatuszki poodpadały...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękny ten kwiat. A piesek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kwiat i cudny piesio:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesa dopiero poszła do domku :) ależ super dzień :), dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, to jest żywe zwierzę? :D Jaki am charakter ta rasa? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. One są przemiłe i przesłodkie, cały czas chce się bawić i leci do każdego! Lubi się bawić z kotami i innymi zwierzami. Jednak jest trudny do ułożenia, bo jednak ma charakterek i jak się go zaniedbuje to udaje, że jest chory :D i to potwierdzam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka mała cudna psina :)
    Katrin.ka ma też takiego maluszka, tylko innej rasy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha, moja znajoma ma takiego słodziaka :-) Jakie one są mięciuchne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie...nie...nie...tylko nie jeża ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...