niedziela, 25 listopada 2012

Mało czasu, mało!

Dziękuję za bardzo miłe komentarze pod poprzednim postem!!! Kocham Was :* Dziękuję Goya za pamięć o imieninach :)

Ale, nie spodziewajcie się dzisiaj korali, kolczyków, różanych bibelocików... Nie będzie ich :P

Odpowiem za to na pytania z wyróżnienia, napiszę parę słów aktualności, wspomnę o Candy, które dzisiaj się kończy, a jutro losuje :) i pokażę (muszę to zrobić) jakie cudne kulki ufilcował mi mój Mały, czyli mój chłopak :)!!!

I kolejne wyróżnienie, tym razem od J&A, odpowiadam na pytania, a blogów już nie wyróżniam, bo limit mi się wyczerpał, a nie mam czasu szukać nowych...

1. Nienawidzę... głupoty, braku myślenia, braku empatii, bezmyślności, szowinizmu
2. Kocham... mojego Małego, moją rodzinę, życie, zwierzęta i rośliny
4. Ulubiona zabawa z dzieciństwa? dużo..
5. Opisz miłość w 3 słowach. przyjaźń, ciepło, zaufanie
6. Gdyby istniała reinkarnacja kim chciałabyś być? kwiatem
7. Największą radość daje mi... bycie z moim Małym
8. Wymarzona praca? praca
9. Jaki był najgorszy prezent jaki dostałaś? każdy prezent powinien cieszyć, inaczej nie jest prezentem
10. Pies czy kot? obydwa, i jeszcze owca i gryzonie :)
11. Jeśli podróż to pociągiem czy samochodem? lubię pociągi i dobrze mi się w nich śpi, ale po tylu latach studiów wolałabym samochód...

Dziękuję Justynie :) za te pytania, mam nadzieję, że udzieliłam poprawnych odpowiedzi ;)

Jeszcze sprawa paczuszek 'podaj dalej' dla dziewczyn! Wiem, że już mnie nienawidzicie za tę zwłokę :) ale będą, będą! Jutro, najdalej we wtorek je wyślę, więc przy dobrym wietrze dotrą do piątku.

Jako że zobowiązań dużo, a czas mnie goni i dzisiaj musiałam cały dzień spędzić przy kompie, to mój Mały tak pięknie mi pomógł... Naumiał się w ekspresowym tempie filcowania i zadziałał wzorowo! Jak widać filcowanie kulek nie jest czarną magią, więc zachęcam te z Was, które by chciały, a jeszcze się wahają :). Pomalował mi masę solną i ukulał takie oto piękne kuleczki z filcu:





Czy nie są piękne? Te chabrowe były ostatnie, widać już na nich zalążek kunsztu ;) Ładniejsze niż moje... Cudowny człowiek, cudowny!

Buziaki dla Was :*

22 komentarze:

  1. Zdolny maluch :)
    Gratulacje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że wprowadzam w błąd tym pisaniem 'mój Mały', ale jak raz zaczęłam, to postanowiłam nie zmieniać...
      Ja mam na myśli mojego chłopaka, jak tak piszę ;)

      Usuń
  2. Tez sobie pomyślałam...zdolny maluch hihihihi.
    -------
    Może Mały nie taki mały, ale z pewnością zdolny:)zdolny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Adrian też kula kulki :) Fajnie mieć takiego mężczyznę, który podziela pasję swojej Ukochanej :)

    Ps. Mam na imię Justyna, bo widzę, że na moje pytania odpowiedziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pier dziu.... Przepraszam! Ta literka A w Twojej nazwie tak się we mnie zakorzeniła, że odruchowo piszę Agnieszka... Przepraszam!!! Tak mi głupio...

      Usuń
    2. Da spokój :D Nie przejmuj się taką głupotą...lepiej pokaż co żeś wykombinowała z tych kulek :)

      Usuń
  4. Żebyście wiedziały dziewczyny ile mnie to potu i krwi kosztowało ;D Co do "malucha" to najprawdziwsza prawda - tak się dzisiaj czułem. Przypomniałem sobie lata dziecięctwa, bo wtedy ostatni lat wykonywałem jakieś plastyczno-manualne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego chłopaka to pozazdrościć, mój mi nie chce pomagać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne kuleczki.. zdolny facet :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi hi mój dzisiaj robił kalendarz hi hi :) chyba nam zazdroszczą ;P

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chłopak zdolniacha :) widac, że kulki z miłością wykulane :) ja oczywiście bije się w piersi, że 40 minut za późno, ale szczerze Ci życze Cath z okazji imienin spełnienia marzeń, rozwijania pasji, zarażania ta pasja innych i niekończącej sie kreatywności :* (mam nadzieje, że wybaczysz mi moja sklerozę)
    PS Mój narzeczony tylko podziwia moje twory, ale jakos się nie rwie do pomocy, moze kiedyś (więc na razie zazdroszczę Ci pomocnika :D) pozdrawiam buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, ja myślę, że po wczoraj to on chce po prostu o tym zapomnieć :DD haha!

      Usuń
  9. No proszę. Jedno "małe" słówko, a ile zamieszania. A kuleczki śliczne... Spóźnione, ale szczere... imieninowe życzenia od nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kulki!!! Ja bym chciała je zrobić, no bardzo bym chciała, ale nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Pamiętałam :)
    Mój mały też robi kulki, ale mam 9 lat ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kuleczki, zdolny ten Twój(chłopiec) Mały.

    OdpowiedzUsuń
  13. jej super! wspaniale mieć takiego pomocnika!

    OdpowiedzUsuń
  14. No,no zdolnego masz chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi hi to ja ;D
    Coraz bardziej mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohoho, to może ja ze swoim też spróbuję? Zawsze jakaś pomoc i fajny pomysł na wspólnie spędzony czas :) Kulki bym jeszcze bardziej pomiętosiła - żeby mniej było widać strukturę wełny i było mniej włosków. Wtedy i będą kształtniejsze, siłą rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...