czwartek, 15 listopada 2012

Szydełkowe korale i gościnne wyzwanie w KP

Znowu mam opóźnienie, bo wczoraj gościłam u siebie pieski :). Przedwczoraj, siedząc przed telewizorem, robiłam sobie na szydełku koraliki. W sumie to zrobiłam je z myślą o wyzwaniu w Kreatywnym Polu. I pomyślałam, że wymyślę coś kolorowego, zaszaleję :)

 
I tak powstały moje korale, jako inspiracja w wyzwaniu "W kolorach tęczy", które prowadzę w Kreatywnym Polu i serdecznie zapraszam do poczytania tam kilku słów o mnie, zobaczenia mojego mysiego ryjka i co najważniejsze - do podjęcia wyzwania :)


Koraliki robiłam z kolorowego kordonka i z muliny, zajęło mi to cały wieczór, ale podoba mi się, bo jest tyle kolorów :). Wiem, że nie każda z Was lubi taką kolorystykę i mnogość kolorów, ale i tak zachęcam do podjęcia wyzwania :).

Pozostałe foty:






Pozdrawiam słodziutko,

22 komentarze:

  1. Ja tam lubię tęczową biżuterię :) Świetne korale! Mogłabyś dorobić bransoletkę i kolczyki. Jeśli sprzedajesz swoje wyroby to taki komplet na pewno cieszyłby się zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dodać, nic ujać- PIĘKNE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ! Nie brałam jeszcze nigdy udziału w wyzwaniach KP, ale teraz chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne korale:) A kolory teraz się przydają, bo za oknem coraz bardziej szaro.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne korale:) i świetny temat wyzwania, już chyba wiem, co zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie, no i to wyzwanie... myślę, że spróbuję coś wykombinować :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cath Ty to jesteś odjazdowa laska :)
    Rysuje pięknie, filcuje, klei i szydełkuje :)itd
    P.s Dziękuję za słowa pocieszenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki ;) cieszą mnie Wasze komentarze, chyba wrócę do stylu komentowania w wątku... W tym oknie jest jakoś dziko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są. Weszłam na stronę
    kreatywne Pole. Jest już bliżej znana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki rewelacyjnie ułożyłaś i są piękniusie! Zwłaszcza w tą jesienną szarugę, aż miło na nie popatrzeć. Ileż to dłubania, hmm, ciekawe jakie szydełko, 1?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory jak najbardziej piękne, pasują idealnie na taką pogodę - buzia sama się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co? W końcu jakiś dobry temat tam sie pojawił! A nie same kartki i kartki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. A, no i komentarze w wątku uważam za lepsze - można odpowiedzieć bezpośrednio pod danym komentarzem i jest czytelniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zmieniam to, bo jakoś też mi się to jawiło jako coś dziwnego :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...