sobota, 3 listopada 2012

Po świętach, wracamy do świata żywych

Wróciłam i dzisiaj byłam na II DJWC, czyli dolnośląskich warsztatach craftowych. Wróciłam usatysfakcjonowana, bo jako typowy konsumpcjonista skupiłam się na obkupywaniu się :D. Jestem zadowolona, bo udało mi się kupić w przystępnej cenie rzeczy, które zaprezentuję jutro. Tak jak planowałam, udało się kupić trochę sznurków do sutaszu, dwa kolory filcu z przydasiów (ten, kto wymyślił przydasie niech żyje, niech żyje!), i papierki do scrap'u świąteczne :). Czyli rzeczy, których chcę spróbować, a jeszcze nie miałam okazji.

A dzisiaj skromna bransoletka, zrobiłam sama dla siebie ;). W ulubionej kolorystyce różowej :D.

Daję głowę, że ta bransoletka oddaje kolorystykę różowej soli himalajskiej i perskiej soli niebieskiej z Iranu :D, dlatego zgłaszam ją na wyzwanie Kreatywnego Kufra - Słony, oto dowody:




Sól, jaka jest, każdy widzi

To teraz niech porówna!


I jeszcze kilka ciekawszych rzeczy. Ubrałam poduszki w swetry - tak po prostu :). Zawsze to jakieś urozmaicenie.

Sssweter!

Obraził się i ręce założył - teraz tak siedzi cały czas

A tutaj dowód na to, że nie próżnuję, robię poszewkę na okrągłą poduszkę na szydełku, mam już 30 cm średnicy! A potrzebuję 36-7, to jeszcze troszku trza :).


Wyszło szydło z worka i za szybko tam nie wróci...

W ostatnim słowie posta, witam nowych obserwatorów :) i dziękuję za komentarze!

Wasza,


architekci poznań

17 komentarzy:

  1. Branzoletka śliczna.. Rzeczywiście oddaje kolory wymienionych soli :)
    POzostałych rzeczy też gratuluję, no i zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna "słona" bransoletka:)A pomysł z ubraniem poduszek w swetry super:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zlotu,fajnie jest tak się spotkać i poszaleć z zakupami.Ubranka dla poduszek wspaniałe,chociaż im nie będzie zimno:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu na ubranie poduszek, zabawne, fajne. Bransoletka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. łoł, szydełkowa poduszka to wielki sprawdzian cierpliwości. Zapatulona w sweter i już? Ha, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam coś szyć, wycinać z tych swetrów, ale po prostu je nałożyłam na poduszki i tak sobie są :) dobrze się noszą :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka urocza a recykling swetrowy świetny i zainspirował mnie.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, zgarniasz wszelkie możliwe nagrody, wyróżnienia i kolejne CANDY!!! :) Gratuluję :D ....a swoją drogą urocza bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka! Życzę powodzenia w wyzwaniu. Pomysł ze swetrami świetny, a za cierpliwość przy tworzeniu poduszki podziwiam:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! I strasznie się cieszę z tej pocieszajki candy w Leniuszkowie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszki w sweterkach rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bransoletka, taka lekka i delikatna :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cath, wpadnij do mnie po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O! I moim poduchom przydałyby się swetry, zima w końcu idzie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...