niedziela, 4 listopada 2012

Mały klucznik na polowaniu

Witajcie, oto mój skromny secik z wczorajszego polowania na II DJWC:

Jest tu kawałek czesanki, który udało mi się upolować u jednej dziewczyny, wstążki świąteczne, papiery zimowe z Galerii RAE (chyba najbardziej mi przypadły do gustu), materiał z sowami z Cottonhill, sznurki do sutaszu.

A to taka mała rzecz, zrobiona przy okazji ramek, które pokażę niedługo :). Klucz dekupażowy, pasuje do moich różowych gadżetów i już wiem, którym kluczem otworzyć drzwi :), pomysł na pomalowanie klucza lakierem widziałam kiedyś na demotywatorach, więc co szkodzi go jeszcze podekupażować :D.

Pączek to ja!

 Zapomniałam jeszcze o najważniejszym! Zdobyłam pocieszajkę na candy w Leniuszkowie. Trochę mi smutno, że nie przytulę owcy, ale i tak jestem w szoku i bardzo się cieszę!

Pozdrawiam i ściskam,

11 komentarzy:

  1. Same piękne rzeczy, a pomysł z kluczem genialny i śliczny:) Ładny z Ciebie pączek;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No patrz, ja tez zdobyłam tam pocieszajkę! :D Kurcze, zawsze klucze traktowałam jako obiążający torebkę dopust Boży, a tu prosze, da sie je łądnie, a wręcz uroczo, przetworzyć na ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdobycze! ja ciągle szukam świątecznych tasiemek. Klucz to świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z kluczykiem!
    i gratuluję udanych łowów ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarze :), tak swoją drogą to cały czas się cieszę, że nie przegapiłam tych warsztatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tym klucze w decu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący pomysł. Żeby jeszcze klucze w decu. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł, decoupage na kluczu - przypuszczam, że to do najłatwiejszych rzeczy nie należy, w końcu to takie maleństwo :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniały pomysł z tym kluczem- powiem wprost - napewno go chamsko zgapię:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...