poniedziałek, 5 listopada 2012

Wyróżnienie "Liebster Blog"

Dzisiaj od rana same przyjemności! Otrzymałam wyróżnienie, zupełnie niespodziewanie, od Goyi Rose:


Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję :).

Oto pytania od Goyi i moje odpowiedzi na nie:

1. Czy czekolada biała jest czekoladą? - nie, nie i nie!
2. Dlaczego większość Blogerek ma koty? - ale ja nie mam... a tak bym chciała :(
3. Najśmieszniejszy film jaki widziałaś? - "Młode wino", pierwsza i druga część
4. Przyprawa, której nie lubisz? - pieprz ziołowy :P
5. Wolisz budyń czy kisiel? - anito, anito, bo mi gardło zatyko
6. Kraj w którym chciałabyś żyć? - Polska, a jak nie to Włoszy :)
7. Brad Pitt czy Johnny Deep ? :) - ani ten, ani ten :P
8. Wolisz zmarznąć czy się spocić ? - zdecydowanie spocić, i tak cały czas marznę ;(
9. Najdziwniejszy prezent jaki dostałaś? - świeczka kaktus w doniczce od kolegi, który mnie nie lubił, na Mikołajki w podstawówce
10. Co oznacza słowo "rakastan" - to jakiś wirus :P?
11. Kolor Twoich oczu? - brązo-piwne


 Zasady wyróżnienia są następujące: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 Postanowiłam  przyznać to wyróżnienie: Zuzie za piękne decu,  drewniano mi... za to co kocham najbardziej, czyli drewno, tai za lawendowe upodobania :), moniFakturze za to, że nie zostawia nikogo w potrzebie ;), weasel za pogodę ducha, Artesanii za gobeliny i akwarele, Multance, od której czerpię inspiracje sutaszowe, lemurkowej za jej kwiatki :), Dżej nej za podróże w kosmos :), Miss_Kerly za fajne pomysły, Agnieszcze RC za piękne wpisy do wędrowników.

A teraz moje pytania dla Was (uwaga! puszczam wodzę fantazji :P):

1. Kot czy pies?
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem?
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem?
4. Ulubiony serial?
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz?
6. Długi sen czy długa kąpiel?
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
9. Smak z dzieciństwa?
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny?
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem?

No, takie sobie fantazyjne wyszły ;), ale myślę, że są łatwe :D. Już się nie mogę doczekać Waszych odpowiedzi :).

Pozdrawiam i dziękuję,

15 komentarzy:

  1. Ooooo jak miło :) Moje pierwsze wyróżnienie ;) I równie niespodziewane, jak Twoje od Goyi :) Bardzo dziękuję! Pytania fajne, wieczorem napiszę odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże dziękuję :) Jestem zaskoczona, bardzo pozytywnie zaskoczona (że mój blog nie zniknął gdzieś w czeluściach sieci)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja również zapraszam po wyróżnienie Cath :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :) Już pędzę przekazać je dalej :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję:) Jestem zaskoczona i cieszę się bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał gratuluję i dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie, zupełnie niespodziewane ale bardzo, bardzo miłe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie i całego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, ale wesoły post! Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło (zwłaszcza z powodu, dla którego mi przyznałaś :) ) i Tobie gratuluję takiego wysypu wyróżnień :) Tylko mam wrażenie, ze to wyróżnienie rozprzestrzenia się w tak ogromnym tempie, że zaraz każdy będzie je miec, o ile już nie ma - ja przynajmniej już nie mam pomysłu, kogo by tu obdarowac :) Pozwolisz więc, że się pozachwycam, pocieszę i pozwolę sobie nie przekazywać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A przez pomyłkę odpisałam Ci w drugim poście z wyróżnieniem ;P, zasadniczo chodziło o to, że się zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie - jestem mile zaskoczona :)
    Pytania świetne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za wyróżnienie dopiero dziś odpowiedziałam na pytanka i zamieściłam info u siebie, pozdrawiam L.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...