czwartek, 8 listopada 2012

Nic twórczego...

W tym tygodniu sporo wolnego się rzuciło, ale to absolutnie nie przekłada się na moją pracę twórczą... Mam tyle rzeczy do zrobienia lub skończenia, a i tak siedzę dzisiaj od rana i nic mnie nie nachodzi... Nic, kompletnie... Nie lubię takiego stanu.

Ale mam ramki na zdjęcia 10x15, sześć ramek, surowe, kupione w Ikei, tanio. Zrobione w tym samym czasie co kluczyk decouopage. Całkiem takie zdekupażowane, niechaj będą! Ach...

A jeszcze, jakby co, to efekty wczorajszego robienia biżu z Magdą są tutaj, była jeszcze jedna bransoletka, ale już zapomniałam zrobić foty, zresztą i tak przy lampce, wieczorem, te zdjęcia są do kitu, wszystko jest dzisiaj do kitu!

ramki róże


ramka decoupage

 Wakacyjne klimaty jesienią, nawrzucałam do szklanej kuli muszelek i świeczkę, niech sobie już tak będzie...

świecznik muszelki


Pozdrawiam Was i tak gorąco :)



kurs rysunku poznań

16 komentarzy:

  1. mam podobnie, wszystko jest do kitu.
    Ramki są urocze i widać Cię na nich, fajnie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rameczki są kochane.. romantyczne :) takie delikatne.. subtelne.. mm fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę z kitem nie przesadzać;P A rameczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam strasznie :), z tego całego "kitu" to się wzięłam za pieczenie ciasta... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie do kitu, bo rameczki są urocze:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem proste decu jest najładniejsze:)) Też nie lubie stanu zawieszenia, a często mi się zdaża:( Piekna dekoracja z muszlami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszle wyglądaja jak plaża nocą gdy oswietla ja punktowo jakaś latarnia ;) A rameczki wyszły romantycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne tło dla romantycznych zdjęć :) A czym robilas te chropowatosci?

    OdpowiedzUsuń
  9. To chropowate, to mi samo wychodzi jak na szybko tapuję gąbeczką :D, mnie tam się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam taką kulę z muszelkami! :) Są w niej też dwie skamieliny z oceanu. Rameczki są bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te rameczki. Podoba mi się ich faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam muszelki, mam fioła i na każdej plaży tylko siedzę i zbieram :), a znalazłam też pumeks ostatnio :), tak mi się wydaje, że to pumeks :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. rami są sliczne - bardzo romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramki są cudne :) a taki stan do kitu to też mi czasami towarzyszy i nic mi się nie chce i tylko bym pod kołdrę wlazła i udawała, że mnie nie ma. Na szczęście później jest lepiej, u Ciebie też musi być! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...