czwartek, 22 listopada 2012

Zwiastun, czyli jak oblewam semestr...

Hej, szumne zapowiedzi, szumne plany, ale ja tyle bym chciała zrobić! Akurat teraz!

Witam nowe obserwatorki :)
Skończyłam wczoraj kolczyki sutasz, które dziobałam od zeszłego tygodnia. Chciałam zrobić kolory w mocnym kontraście, wybrałam czerwień w koralikach i ultramarynę i granat w sznurku. Mało tego, chciałam, żeby były mega duże i wypasiste. No i zrobiłam o wiele większe niż zamierzałam, ale co miałam poradzić jak sznurka było tyle? No przecież nie wyrzucę :). Ogółem poszło 6 m sznurka. Bigle angielskie - niech już będą jakieś porządniejsze ;) i mają 12 cm długości całkowitej. I jeszcze: nie, nie są za długie, nie, nie są za ciężkie, są sylwestrowe.

Wczoraj też zaczęłam nową rzecz na szydełku, na razie nie zdradzam, nie ma to jak się pogrążyć jeszcze bardziej... Ale nic to dla mnie! Przecież ja się wyrobię ze wszystkim... Optymizm... Chyba mam go za dużo :D
Mam jeszcze nowe plany sutaszowe, kartki świąteczne bym chciała... Paczki dla Was :) no ja nie wiem :D
A jeszcze ostatnio narobiłam masy solnej, he he... Za bardzo mnie inspirują Wasze blogi :)







Buziaczki :*

24 komentarze:

  1. Moja droga Cath, chyba Cię już nudzą moje ochy i achy nad każdym Twoim dziełem, ale nic na to nie poradzę :) a kolczyki zaje... nie będę się wyrażać :P uwielbiam nietypowe połączenia kolorów i uwielbiam długie kolczyki :) Ja też mam mnóstwo planów co to ja bym nie chciała zrobić (m.in w planach jest masa solna :P) i też mam nadzieję, że ze wszystkim zdążę ;)
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki! Po stokroć :) za tak miłe słowa :). Buziaki :*

      Usuń
  2. Śliczne!!! Widać, że włożyłaś w nie bardzo dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Są przepiękne:D Nie zdawałam sobie sprawy, że idzie na to tyle sznurka:O
    Ja kończyłam pisać moją inżynierkę kilka dni przed obroną także bez stresu;P Ale oczywiście nie polecam opóźnień:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja zaszalałam i dałam dużo sznurka, normalnie idzie go dosyć mało. A co do inżynierki, ja muszę oddać do 18 stycznia, a w lutym jest obrona, także mam mało czasu, a nie wiem jak mi to będzie szło... Dziwna jest ta uczelnia swoją drogą :P

      Usuń
  4. Przepiękne kolczyki jeżeli o mnie chodzi to ta technika jest dla mnie czarną magią - tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyraziste mają kolorki, bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co powiedzieć, nawet nie wiem co napisać, bo jak napisze to będzie że się powtarzam ....ale napisze jednak!
    Rewelacja Cath, cudne!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów :) A blogi potrafią być bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie, że wyrobisz, a jak nie, to przesuniesz termin i wtedy wyrobisz :)) Kolczyki CZADOWE!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam kolczyki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałaś czadu z kolczykami, serio! Powiadasz "są sylwestrowe", czy to znaczyć ma, żeś Ty aż tak zapobiegliwa Kobitka, że już wiesz w czym pójdziesz na zakończenie roku i już masz do tego kolczyki??? Jeśli tak, to ja już się schowam lepiej. No, chyba, że je zrobiłaś, żeby babeczka, która się w nich zakocha miała chwilkę na kupienie, tudzież uszycie sobie do nich odpowiedniej kreacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Zrobiłam je według planu, jaki miałam, są do sprzedania, ale nie obrażę się jak będę musiała je sama założyć na sylwestra, kreację planuję prostą i czarną, więc i tak będą pasowały :D

      Usuń
  11. nie wierzę, że niedawno pokazywałaś pierwsze sutaszowe kolczyki a teraz robisz już takie cuda:) piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie duże i wiszące, więc tym bardziej mi sie podobają. Ciekawy pomysł z tą dużą ilością sznurka - czasem koraliki dodają za dużo powagi i elegancji, a ja nie do końca lubię takie błyskotki. więc te zawijasy dają radę! Słuchaj, a zdradzisz, z czego się uczyłaś sutaszować? Jakie tutoriale, blogi? Bo chyba jestem coraz bliższa podjęcia decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jakoś spodobało mi się jak jest więcej sznurka, nie wszystkie kamienie mi pasują, a są ciężkie. Korzystałam z tych dwóch filmików na youtubie, są przejrzyste, pokazują to, co powinny :)
      http://www.youtube.com/watch?v=7XGdZv87lm0
      http://www.youtube.com/watch?v=LTEjj1V7Uj0&feature=relmfu

      Usuń
    2. O, dobre! Zapał podsycony :) Dzięki!

      Usuń
  13. Piękne te kolczyki :) Ładnie się "obijasz" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te kolczyki :D
    bardzo lubię połączenie granatu z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszły wspaniale! fajne jest to w sutaszu, że duże okazałe kolczyki wcale nie muszą być ciężkie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...