wtorek, 13 listopada 2012

Podaj dalej!

Jakiś czas temu - w sumie całkiem niedawno -  zgłosiłam się na 'podaj dalej' na blogu JOYCFRAT, zupełnie nie spodziewałam się, że paczuszka przyjdzie tak szybko!!!

Poniżej zatem prezentuję, co otrzymałam w paczuszce:

Banda słodyczaków, przydiasiów i biżu!

Słodyczaki: czekolada do połknięcia dla Małego i kawa dla mnie :D

Przydasiuchy! Najbardziej cieszę się z lamówki w kratkę :D

I komplet, który w szczególności skradł moje serce, uwielbiam ten kolor :)

Także z całego serca dziękuję Kasi za ten cudny prezent i wypełniam zobowiązanie - jak tu teraz siedzę - zapraszam 3 osoby do kontynuowania zabawy 'podaj dalej'.

Zasady: Trzy pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem z chęcią otrzymania ode mnie upominku, dostaną ode mnie w przeciągu 2-3 tygodni paczuszkę :) i po otrzymaniu zobowiązują się zorganizować taką zabawę u siebie :). Trzy pierwsze osoby proszę o przesłanie adresu na mojego maila: kagaweda@gmail.com
Hmm, proszę jeszcze, aby te osoby wypisały po przecinku kolory, które są im najbliższe, lub odwrotnie - takie, których na pewno nie chcą :)
Zapraszam do zabawy :)


Ale to nie wszystko, bo nie próżnuję :). Ćwiczę toczenie :). Tu mam bransoletkę. Lawendową! Na szarym sznurku woskowanym, ozdobioną dodatkowo guzikami z modeliny :). Kulki już udały mi się nieco lepsze niż ostatnio.


chuda łapa :)





Pozdrawiam  i dziękuję za komentarze :)

16 komentarzy:

  1. zgłaszam się do zabawy "podaj dalej"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo chętnie się zgłoszę:) Mam ochotę na obdarowywanie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. o to ja się chętnie zgłosze :) gratulacje szczęściaro :) bracelet piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się rozeszło:) jak ciepłe bułeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dajesz radę z tym filcowaniem! Miętol kulki, nie przestawaj. kom pozycja jeszcze nie do końca spójna, ale jesteś na genialnej drodze :) I żesz kurde, nie załapałam się na nic, może u kogoś innego, kiedyś, w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszę, że prezenciki Ci się podobają, a Twoja bransoletka... cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent, ale Twoja bransoletka wszystko przebija. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa!Bardzo lubię lawendowe dodatki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezent, szkoda, że sie nie załapałam na "podaj dalej".
    Bransoletka cudna, bardzo delikatna, a guziczek mnie powalił:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent. Bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty, gratuluję! A kulki w Twoim wykonaniu bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, jak mi się podoba taka biżuteria, ciepluteńka, milusieńka - idealna na teraz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezenty:) a lawendowy komplet śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...