poniedziałek, 5 listopada 2012

Następne wyróżnienia! Łiii!

Następne wyróżnienie od Katrin.ka z bloga cuda od ręki - handmade by kasia - serdecznie dziękuję :)


Zasady tego wyróżnienia znajdziecie w poprzednim poście (tutaj)

Moje odpowiedzi na pytania Katrin.ka:

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka? - lubię czytać Junga, ale z kolei Nory Roberts do kosza nie wyrzucę, taką już mam duszę :)
2. Narty czy snowboard? - nie umi ani to, ani to, ale chce narty :)
3. Potrawa, którą najbardziej lubisz? - naprawdę bardzo lubię sushi
4. Kino, czy teatr? - kino i teatr
5. Najwspanialsze lody na świecie? :) - miętowe!!!
6. Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo? - z zabawą
7. Twoje wymarzone miejsce na wycieczkę? - wysokie góry
8. Twoja ulubiona pora roku? - lato
9. Szpilki czy adidasy? - szpilki, ale i tak noszę płaskie buty :)
10. Aktywny wypoczynek, czy błogie lenistwo? - i to, i to, zależy od oprawy :)
11. Jaki jest Twój ulubiony film? - "Młode wino" pierwsza i druga część

Tym razem chciałabym wyróżnić następujące osoby:

Agnieszka Kuzaj - za piękne róże z materiału i cudne lalki
Euphoria - za piękne karnety
Joycraft - za fajne pomysły
Gosia - za przepiękne kwiaty do kartek
Lamusik Kamusi - za miłość do życia na wsi
Mina juveler - za piękną biżu
Małe Decou - za piękny decoupage
Niby nic - za cuda z filcu!
Pinezk owa - za nieszablonowe podejście do scrap'u
Wredula - za boskie hafty!
Jabloniee - za piękne ozdoby świąteczne


Moje pytania, na które mam nadzieję z chęcią odpowiecie, znajdziecie tutaj.

Super dziękuję :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci Kochana za piękne wyróżnienie !!! Jeśli tylko czas mi pozwoli z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, poniedziałkowych przyjemności ciąg dalszy - wędruje do Ciebie zestaw drewnianych stempli-alfabetów z Kreatywnego Pola :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci ślicznie :))) i gratuluję wyróżnienia dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama wiem, jak mnie to wyróżnienie wymęczyło, więc się zgadzam :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cath, nie spodziewałam się! Dziękuję! To moje pierwsze wyróżnienie i tym bardziej mi miło, że od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A tu link do moich odpowiedzi, jeśli zechcesz przeczytać:-)
    http://euphoriahandmade.blogspot.com/2012/11/otrzymaam-wyroznienie-i-jestem-w-szoku.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...