piątek, 23 listopada 2012

Filco-jagoda

Witajcie, skończyłam dzisiaj komplet z kulek filcowych. Zrobiłam naszyjnik, bransoletkę i kolczyki. Kolory od białego, przez różowy, po ciemną jagodę. Filcowałam, filcowałam i stało się :)

Jest tam jeden, mały smaczek - koralik zrobiony z małych koraliczków! Fioletowych, toho 8/0, fajnie to wygląda :D cieszy mnie :D, to chyba się nazywa haft koralikowy, czy jak? W bransoletce i kolczykach są dodatkowo kulki drewniane. Całość na jasnym sznurku woskowanym.
















Pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. Przepiękne i niesamowicie oryginalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! A te kolczyki z łańcuszkami...super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) robię dużo takich kolczyków, moja koleżanka bardzo lubi jak jej te łańcuchy wiszą :)

      Usuń
  3. Cudo!!! Chyba w końcu i ja coś ufilcuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O takie właśnie lubię. Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Bardzo mi się wszystko podoba i wprost nie mogę uwierzyć, że tak niedawno zaczęłaś z tym filcem. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porywam i uciekam :D W ostateczności zostawiam coś sutaszu i jeszcze szybciej uciekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie, moje kolorki co do jednego. Widzę korale na moich szarych sweterkach, mmm jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te fiolety wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW! Piękny komplet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny ten komplecik!!!!!! Piękne kolorki. Podziwiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widzę taką uroczą biżuterię to coraz bardziej mam ochotę aby nauczyć się filcowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny ten komplet :D
    szczególnie podoba mi się ten naszyjniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, jaki cudny ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik. Bardzo ładnie wygląda naszyjnik. Ma świetną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kulki wyglądają na całkiem całkiem kształtne, gratulacje. Kolory piękne, miło skomponowane, i naturalnie, takie dodawanie innych koralików to zajebisty smaczek, tez lubię robić :) Ale to chyba nie jest komplet? Bo wszystko w trochę innym stylu i z innymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko piękne! a te kolczyki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznosci,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...